lördag 17 november 2012

v.14

v.14 (13+0) idag!

Så skönt när man byter vecka... Myrsteg närmare målet :-)

Illamåendet som försvann är tillbaka med besked.Mår pyton hela tiden, så där på gränsen till att vilja spy, men bara på gränsen. Tröttheten likaså, men jag är "bara trött" inte "galet trött" som första 12 veckorna, då jag kunde och ville sova 20 timmar per dag!

I övrigt mår jag toppen och känner inte av något annat.

Men jag gnäller inte. TVÄRTOM! Jag är glad att få ha dessa "krämpor" efter alla års längtan.

Ha en fin helg!

Kram Ninna & Pärlan

5 kommentarer:

  1. Veckorna kommer bara gå fortare :-D ju längre du fortskrider. Är själv i v 29 (28+5) tycker att veckorna efter RUL har gått jättefort. Längtar bara mer o mer. :-D kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Äntligen får du alla symtom som de "vanligt" gravida avskyr, grattis till ny vecka!!! Nu ska det gå vägen ska du se!!!! Kram

    SvaraRadera
  3. Ska du byta plats med bloggen? Till "Gravida" kolumnen?

    SvaraRadera
  4. Grattis till en ny vecka! Jag är så glad för er skull :-)). Och yesss, du står på "gravid-listan" hos mig :-). Äntligen!!!!
    Det kommer att gå jättebra för er, så ni stannar på listan i 26 veckor till, sedan flyttas du till "Har fått barn" lista :-)!
    Ang. amning kan jag bara rekommendera att amma om du kan. Men jag kan också säga att bli inte ledsen eller ge inte upp om det inte går på en gång. Amningen är oftast inte lätt i början. Men jag tycker att det är så värt att kämpa för det, även om det är tufft i början. Men alla är olika, du får se och känna efter hur du vill, jag brukar inte lägga mig i andras val för mycket förutom att jag berättar hur jag tänker och känner. Min huvudtanke var och är fortfarande att bröstmjölken är bäst för barnet under de första 6 månaderna. Men som sagt, tänker alla olika.
    Kramar vännen!
    P.S. Jag tänkte bjuda dig in i min nya blogg, men jag minns inte om jag har gjort det. I alla fall, om jag inte har gjort och du är intresserad skicka bara ett mejl till mig till bloggtim@gmail.com och jag fixar det.

    SvaraRadera