onsdag 26 december 2012

Oro inför RUL imorgon

I mer än 15 år har jag varit Barnlös, ogravid, och omgiven av vännernas växande magar, glada bäbisar och tultande småttingar. Blä :-(

Nu har jag bäbis i magen, men jag känner inte en lugn och rogivande glädje...ännu. Ska på RUL imorgon, och där kan man ju få alla möjliga otrevliga besked...

Har ju fortfarande inga direkta gravid-symtomer. Inga ömma bröst (aldrig haft), lite svagt illamående som helt gått över för någon vecka sedan, ingen trötthet kvar, inget annat tecken på graviditet finns.... VILL KÄNNA SPARKAR!!!

Trodde att när jag skulle bli gravid skulle jag vara superlycklig under gravid-tiden, men hittills känner jag bara oro i stora portioner. "Varför skulle detta fungera när det inte har fungerat på 15 år???"


Så du är inte ensam AnnaC....men jag förstår dig verkligen!
Skickar en stor varm kram till dig!

Kram Ninna


7 kommentarer:

  1. Kkart man var lite orolig inför RUL .... Kände dock inga sparkar förrän v 23- 24 så tänk inte på det. Det kommer gå kanon bra imorron. Ska själv på TUL imorron eftersom jag fått graviditetsdiabetes.... Vi är i v35 (34+1) idag.. Men man oroar sig ändå.... Tror det är för man försökt så länge (7 år) innan vi lyckades med ivf. Som sagt det kommer gå fint imorron :-D många kramar Sandra från Skåne <3

    SvaraRadera
  2. Vad jag känner igen mig. Men vet du, för de allra flesta går RUL bra och även om man ser ngn avvikelse är det oftast sådant som är bra att veta tills bebis föds. Mycket hinner växa till också. Kram till dig. Jag tänker på dig imorgon och ser framemot din uppdatering imorgon!!

    SvaraRadera
  3. Lycka till med RUL, jag tror du kommer bli lugn och glad imorgon!! Kram

    SvaraRadera
  4. Tänker på er och hoppas det går bra!! <3

    SvaraRadera
  5. Hur gick det på erat rul? Håller fortfarande tummarna.

    Kram

    Therese

    SvaraRadera
  6. Jag har varit inne flera gånger hos dig idag för att se om du uppdaterat.
    Jag hoppas att allt gick bra på RUL.
    Skall själv göra mitt den 7 Januari.
    Kramar och tankar Malin

    SvaraRadera
  7. mamma till 3 och mormor till 1028 december 2012 kl. 06:28

    Hoppas allt gick bra.

    Kram från Trelleborg

    SvaraRadera