måndag 20 september 2010

Dagen efter Valet före...


Gick luften ur oss igår? Hur blir det nu???

Har försökt få en uppfattning om läget nu på förmiddagen, men jag får nog ge mig till tåls ett tag till...Jag har ju ändå röstat, och gjort mitt val.

Nu är det dags att släppa Valet 2010 för ett tag och kasta sig tillbaka till VÅR verklighet. Vi IVF:are som ständigt får kämpa, vänta, undra, önska, längta, hoppas, drömma, bli besvikna, gång på gång på gång.....

Jag ska krya på mig från allergichocken jag fick förra veckan (knaprar ju cortison i 14 dagar), jag ska samla ork och krafter denna vecka för PÅ TORSDAG SMÄLLER DET: Spraystart den 24:e!

TACK FÖR ALLA RARA OCH OROLIGA HÄLSNINGAR ANG MIN ALLERGICHOCK JAG FICK FÖRE HELGEN! Ännu vet ingen varför men jag skall på fullständig allergiutredning i oktober, eftersom allergin var så kraftig. TACK ÄLSKADE STÖTTARE :-)

Kram Ninna

3 kommentarer:

  1. Woho, den 24 är ju snart! Håller tummarna för er denna gång. Nu jädrar är det er tur!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja ja vet inte hur SD kunde komma med...men som du skrev så tror ja det är vilsna själar som vet inte hur det verkliga livet är...

    Det är nog lätt att få röster av de som är svaga o vet inte vad som är "rätt eller fel"
    Bara nån visar intresse för just den personen som är vilsen o olycklig...man känner sig omtyckt..som en familj osv..

    Man får uppleva det man kanske saknar från sina föräldrar, vänner osv..men i själva verket så bryr de sig inte om dessa utan de vill bara ha dem på sin sida...

    Ensam är inte stark...

    Som t.ex ja har en kompis som är 28 år...hon har aldrig röstat tidigare...men nu är hon ihop med en kille som hejjar på SD...så helt plötsligt skulle hon oxå rösta...o kan du gissa på vilket parti??

    Mmmm just det..på SD...o det är bara för att hennes kille gör det...för har man inte röstat tidigare hur kan det då komma sig att man röstar på ett parti som SD??

    För hon är inte sån egentligen utan det är han som påverkar henne...tragiskt men sant...

    Ja röstade definitivt inte på SD..ja la min röst men fick inte det ja ville men men..
    livet går vidare ändå..

    Vet att det var inte bra att SD kom in i riksdagen men ja har inte fattat hur illa det är...hoppas på det bästa..

    NOg om det o över till nåt annat..

    Det är bara bra med mina små töser...börjar bli "orolig" för Livia om hon verkligen kommer att få plats med alla tänderna då det spottar upp nya hela tiden..=0)

    Såg häromdagen att ännu en tand var på väg så nu är det fyra uppe o fyra nere....

    Alice går till skolan med blandade känslor...
    vissa dagar är det såååå tråkigt sååå medans vissa dagar är jätteroliga...

    Men hon har ju "bara" 10 år kvar...minst...

    Hur är det med dig då??

    Håller tummar o tår hårt för allt som kommer att hända o ske i ditt liv framöver..

    Kram kram o ha en bra dag

    SvaraRadera
  3. Ja, det är så jävla orättvist att man får bryt. Varför ska någon som inte vill få fem, och vi som kämpar oss blå bara få motgångar?
    Skit är det, MEN, skam den som ger sig!

    Kram

    SvaraRadera