fredag 24 september 2010

Spraystart försök nr 2

Spraystart idag. Försök nr 2...

Mår skit, svettas och har fått hjärtklappning bara 1 timme efter morgonsprayningen! Superkul...

Men jag tror inte det är hela anledningen. Jag har ju lite annat i kroppen sedan tidigare. Ni vet: spik i foten med tillhörande penicillin och stelkramp, sedan allergichock med nässelfeber och tillhörande cortisonkur i 14 dagar, plus en infektion i handen och ny penicillinkur i 7 dagar. Vaknade med vansinnig värk i ryggen som grädde på moset...

Inte undra på att man mår piss då av lite SYNERALA på toppen :-)

Nåja, bara 4 dagar kvar av alla andra mediciner, sen blir det endast Syneralasprayen. Då mår jag säkert bättre...

Jag blev SÅ GLAD och RÖRD av alla era vänliga, mänskliga, rörande, varma och kärleksfulla hälsningar ang min lillasysters dödsdag. Jag pysslade på hennes grav och gjorde det fint idag, så jag fick vara "NÄRA" henne en stund. Men fy tusan vad det smärtar...

Önskar en skön helg. Jag ska hälsa på er under helgen. :-)

Kram Ninna

5 kommentarer:

  1. Skönt att du är igång igen! Hoppas biverkningarna bara är på besök ett kort tag. Kram

    SvaraRadera
  2. Du har en Award att hämta på min blogg!

    Kram! :)

    SvaraRadera
  3. Önskar att ja hade varit inne o läst din blogg igår så ja kunde skicka en kram i allt elände..

    Men ja skickar en nu istället..en kram kommer aldrig vid fel tillfälle...alla behöver en kram då o då...

    Ja som du vet så har ju även ja förlorat nån som stått mig nära..o ja vet hur det känns..o än idag så behövs det inte mycket för att man blir ledsen o tårarna kommer....

    Saknaden efter din syster o min mamma är nåt ja hoppas vi inte behöver uppleva på mycket mycket länge...visst så kommer vi stöta på döden igen men ja hoppas det dröjer för oss båda...

    Bara att skriva detta får mina ögon att tåras...o mina tankar går till mamma...

    Skulle kunna offra allt ja äger o har för att få henne tillbaka men vet att det inte funkar så...

    Älskade vännen..du finns i mitt hjärta o i mina tankar...

    Varma kramar

    SvaraRadera
  4. Hoppas det går bra med sprayen :)

    SvaraRadera