onsdag 15 september 2010

Nya friska tag...

Jag har mått (ursäkta språket) piss sedan vår ÄP misslyckades. Men nu är det värsta över. Mensen kom som den skulle och jag ringde kliniken som gav oss nytt besöksdatum. Jag åkte dit själv eftersom maken var på konferens med jobbet. När jag kom fram hade de glömt boka in mig, så jag fick inte träffa läkaren...

Men vet ni, efter allt som gått snett på kliniken så rann det av mig som vatten på en gås. Ok, jag fick åka 20 mil i onödan, men det spelade ingen roll. Jag hann tänka, fundera och bara vara alla milen fram och tillbaka... Rätt skönt faktiskt.

Men läkaren ringde mig senare på dagen och vi fick ett nytt startdatum: 24 september är det spraystart. Jag har hämtat ut sprayen och känner mig redo för omgång två. Hoppas jag.

Jag kan iallafall inte nog TACKA ER för alla varma, underbara, stärkande hälsningar!!! TACK!!!! Dessa har jag läst och läst igen, flera gånger innan jag nu skrev några rader igen.

Era hälsningar har gett mig styrkan att orka och våga prova igen! TACK!

Så, nu kör vi igen den 24:e september.

Kram Ninna

4 kommentarer:

  1. Woohoo! Vad härligt att få komma igång igen, nu när det värsta är över.
    Nu ska ni allt få ruva!!! :)
    kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att du snart får komma igång igen! 24 september är inte långt borta.

    Tack för ditt grattis!

    SvaraRadera
  3. Jag önskar dig verkligen lycka till denna gång. Du förtjänar ett plus! Många kramar!

    SvaraRadera
  4. Härligt att du är tillbaka! Nu sätter ni detta!!!! =))

    SvaraRadera