tisdag 12 oktober 2010

Överlevde födelsedagen...

Idag skiner solen, så nu tänker jag knappast ens på att jag fyllt 37 i lördags... (shit va gammal jag är nu!) Överlevde födelsedagen, med flera av vännernas småttingar kring fötterna :-)
T A C K för era hälsningar!!! Kram!

Nu ska jag inte älta på om livet som ogravid, för det är jag, utan fråga er om sprayen.

Jag har ju SYNERALA. Sprayat sedan 24/9. Förra gången jag sprayade så kände jag inget alls. INGET! Nu får jag illamående, yrsel och huvudvärk någon minut efter varje sprayning!!! Det sitter i flera timmar varje gång och jag känner att jag begränsas i allt jag gör nu. Har till ex. svårt att sitta vid datorn, för jag är så yr att jag inte ser tangentbordet...

Detta är faktiskt anledningen till att mina inlägg blivit så få, senaste veckorna...

APTRIST! Men jag kämpar idag och vill lämna ett livstecken till er!

Tyvärr har jag ingen möjlighet just nu att hälsa på hos er för jag blir SÅ illamående av att titta på datorskärmen.

VAD HÄNDER??? Skall det vara så här snurrigt????

Hoppas det ger med sig snart...

Kram Ninna

7 kommentarer:

  1. Lider med dig! Inte alls kul när man mår dåligt men det positiva i det hela är att enligt min läkare så är detta ett bevis för att sprayen tar jättebra och det blir bättre när du börjar med sprutorna. Det stämde på mig.
    Grattis i efterkott och hoppas du mår bättre snart!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Har tyvärr inget svar på din fråga. Vill bara hälsa grattis och lycka till! Hoppas för er skull. Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag har tagit det i många år och aldrig haft de symptomen. Även om det säkert är individuellt. Kan det vara nåt annat? Lågt HB? b12? Eller bara dumma symptom på synarela?

    SvaraRadera
  4. Usch, låter helkass vännen. Men är övertygad om att det kommer något gott ur det denna gången, så håll ut!
    Tyvärr har jag aldrig sprayat själv så har ingen erfarenhet att dela med mig av.
    Stora kramar

    SvaraRadera
  5. Kul att höra ifrån dig igen! =) Jag blev också yr av synarelan, dock inte så pass som du förklarar, men jag vill nog tro att det är en bieffekt av sprayen. Du kan inte behöva spraya så länge till va? När är det dags för sprutor??

    SvaraRadera
  6. När jag fyllde 37 hade vi precis misslyckats med vårt första IVF. Veckan efter jag fyllde 38 föddes Elvin:o) Jag har inte på långa vägar gett upp att det ska lyckas för er!

    Jag hade grymma biverkningar av sprayen. Migrän fårn helvetet. Så det du känner nu är förmodligen trista biverkningar. Härda ut.

    KRAM!

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Kikar in o håller tummarna för er :)
    Jag har upplevt samma sak den här gången med nässprayen, sist kände jag ingenting. Antingen är det väl för att kroppen känner igen proceduren, fast jag vill gärna tro att det funkar bättre om man mår mer pyton... vi hoppas på det senare, eller hur?
    Lycka till!!
    Många kramar :)

    SvaraRadera