fredag 22 oktober 2010

Ultraljud & ÄP!

VARMT TACK för era fina hälsningar :-) Värmer i hjärtat!!!

Pappa har fått permis över helgen & är hemma nu. Vi håller tummarna, men har mår skrutt. Läkarna har gjort massor av undersökningen men inte hittat nåt fel alls... GALET!!!

I onsdags och idag har jag varit på VUL på vår klinik. Det ser bra ut sa läkarna som kollat mig denna gång.

I dag hade läkaren en nybliven kollega med sig som skulle lära sig "läsa" ultraljudsapparaten. Dom frågade innan om det var ok för mig att den nya läkaren deltog i undersökningen. "-Du får ursäkta alla mina frågor", sa han. "-Det är okej, jag är oxo ny i branchen", sa jag. Oj vad han skrattade...  Han tackade flera gånger för att han fick vara med!

Japp, här sprayas det och tas sprutor så det står härliga till:-)

Äggplock är planerat till TISDAG den 26 oktober!

Nu håller jag tummarna att äggen stannar kvar där dom skall vara och inte släpper i förtid igen...

Jag ska hälsa på er alla så snart jag kan!

Kram Ninna

9 kommentarer:

  1. Ja nu måste det gå bättre! Hoppas på många fina ägg!!

    Jobbigt med pappa din att de inte kommer underfund med vad som felar så :-(

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna på tisdag å hoppas att pappa blir bättre.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna och hoppas på ett bra resultat på tisdag!

    SvaraRadera
  4. Lycka till med ÄP och hoppas allt ordnar sig med din pappa. Måste vara jättejobbigt att han försämras utan att man hittar vad som är fel. Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Å, va spännande att du fått äp-tid. Håller tummarna för er nu att äggen håller sig kvar fint, det går säkert finfint ska du se :)

    Många varma kramar i höstrusket!

    SvaraRadera
  6. Håller tummarna för er idag!!! Uppdatera ikväll så vi vet hur det har gått!
    Många varma kramar :)

    SvaraRadera
  7. Hoppas, hoppas så att allt gått bra idag vännen! Stora kramar

    SvaraRadera
  8. Men oj, då har det varit ÄP idag!! Hoppas verkligen det gått bra!

    Här hemma är vi sjuka så jag har inte kunnat läsa bloggar så duktigt på några dagar.

    Håller tummarna för dig.

    Många kramar!

    SvaraRadera