fredag 29 oktober 2010

RD 1

Oj oj oj, det här känns STORT - RD 1

Löjligt kanske, men det är ju första gången NÅGONSIN i livet jag varit så nära en graviditet som vi är nu...

Ägget Gloria har flyttat in till mig. (Stanna kvar, stanna kvar, stanna kvar...)

RD 1 - måste skriva det en gång till...

Jahapp, så var man inne i den "ljuvliga" tiden med VÄNTAN igen...Nu väntar vi på plus såklart på testdagen den 13/11. Kanske kommer Lingonveckan innan dess, men jag är hyffsat förberedd på alla utgångar. Vi har ju inte direkt odden för oss, men va fan. Nu kör vi :-)

T U S E N TACK för att NI finns där- med kloka svar, fina råd och underbara värmande hälsningar.

Kram Ninna

5 kommentarer:

  1. Bra start på helgen!! :)
    Härligt att ni är igång *kram*

    SvaraRadera
  2. Grattis till RD nr 1! För mig kändes det väldigt högtidligt, trots att det blev minus sen. Apropå "klegget" som blir av "vaggisarna" kan jag bara ge dej tips att använda trosskydd eftersom underkläderna INTE blir var dom en gång varit efteråt:) Önskar dej all lycka, och kommer följa dej, ha en trevlig helg, kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt att du har fått bli ruvare, lycka till nu!

    SvaraRadera
  4. Jätte roligt att du fått bli ruvare!! Lycka till, kommer att hålla tummarna! :)

    SvaraRadera