söndag 31 oktober 2010

RD 3 - Award

RD3 - Ruvardag 3...fortfarande inte fattat det...

Tack SNÄLLA för alla tips och råd ang vaggisarna! En ovärdelig kunskapsbank ni delar med er av :-)

Blev ju så glad häromdagen, då jag öppnade bloggen och möttes av en fin AWARD från rara "Du, Jag och Framtiden" TACK! Det värmde gott :-)

Awarden går ut på att lägga upp ett favoritfoto och skriva tre saker som står en nära. Sedan ge den vidare till 5 personer.

***********

Mitt Favoritfoto är just nu denna bild:
Jag drömmer såklart om att få uppleva detta...

Foto lånad frå google

Tre "saker" som står mig nära:
1. Pappa står mig väldigt nära. Hans oförklarliga sjukdomsläge gör mig förtvivlad.
2. Maken som stöttar och förstår det jobbiga då han själva varit i samma situation.
3. Nära vännerna som alltid finns för mig :-)

Fem underbara bloggare jag vill ge denna award:






************************************

Vill oxo säga VARMT GRATTIS TILL EMELIE som fick en undebar dotter i går kväll!!!



Kram Ninna

.


3 kommentarer:

  1. Tack så jättemycket för Awarden!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. hej, har precis gett dig samma award:) finns på min sida.

    SvaraRadera
  3. TACK söta fina du för blogaward!!!!

    KRAMAR!!

    SvaraRadera