tisdag 15 januari 2013

Äntligen känns Pärlan!

Jag har ju känt av att det är "något annorlunda" som händer i  magen ända sedan v.14, något som "bökar" i mitt inre :-)

Sedan i söndags (v.21+1) har Pärlans gjort sig påmind mer eller mindre hela tiden med massor av rörelser. "Boff" och "bök" i magen hela tiden. Fantastiskt. Samma känslor som det varit sedan v.14, men mycket starkare och tydligare.

Helt UNDERBART att känna och jag kan fortfarande knappast tro att detta händer mig??? Har jag verkligen en bäbis i magen??? Crazy och helt magiskt!!!

Håller tummarna stenhårt att Pärlan stannar kvar där inne och bökar runt ända till maj månad :-)

Kramar Ninna

5 kommentarer:

  1. Härligt att du börjar känna av livet i magen mer och mer! :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt!!! Grattis grattis :D Ska bli så spännande att följa er väg tillsammans :)

    www.liten2013.wordpress.com

    SvaraRadera
  3. Åh, vad härligt! :-) Kramar

    SvaraRadera