onsdag 3 november 2010

RD 6 - Award igen...

Ruvardag 6 ...

Idag ska jag släppa allt. Inga nojjor, inga frågor, inga undringar. Bara vara. "Ligga på sofflocket" -mentalt! Magen känns inte. Inga spänningar, inga konstigheter. Allt är som vanligt.

TACK VARE ER!!! så känner jag mig kolugn, trygg (nära till min expertpanel) och rofylld!

TACK FÖR ATT NI FINNS!!!

Har fått ytterligare en Award, denna gång från rara "mellan Hopp och Förtvivlan"



Så jag visar ytterligaren en favvobild som jag hoppas få uppfylla själv...




Sänder vidare till dessa fem underbara bloggare:

Anna / In Vitro  Nu ska du bli ruvare snart! Positiva tankar!

Joanna / Plusresan Hoppar hoppas hoppas fortfarande att det skall gå vägen för dig :-) Positiva tankar!

Maria / Livet i Hagshestra Ruvare som blir mamma i sommar :-) Positiva tankar!

Ledsen i hemlighet Tredje gången gillt nu! Det blir en glad jul!!! Positiva tankar!

Tonic / Livet utan Embi Inga ord finns som kan lindra er sorg! Tänker på er!


Ni är underbara tjejer allihopa!!!
 
Varm kram Ninna

6 kommentarer:

  1. Tack för award-en och för dina stödjande ord Ninna! Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack sötaste!!
    Jag ska ta upp awarden till min blogg imorgon när jag jobbat klart.
    Åååå, känner igen mig så mycket i det du skriver, kanske för att vi började ruva samtidigt. Man försöker att inte analysera för mycket men ändå undrar man om minsta lilla man känner beror på något positivt?
    Nehepp, bara bra besked till oss båda accepteras.
    Många varma kramar :)

    SvaraRadera
  3. Mitt första besök hos dig. Håller alla tummar jag har att du får ett plus.

    SvaraRadera
  4. trillade hit från Nilwa-bloggen och vill bara hälsa att jag håller tummar för er!! alla jag har!

    SvaraRadera
  5. Underbar bild! Ruva lugnt, håller tummarna för att du om 9 månader får hålla din alldeles egna lilla fossing i handen! Kram kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till ruvardag 6 och tack ska du ha fina du för awarden! Ska ta tag i den så fort jag får lite tid över =)

    KRAAAAAAAAAM

    SvaraRadera