fredag 12 november 2010

RD 15 - Tröstlöst

Ruvardag 15....

Läget som tidigare....småblöder.... fan fan och åter FAN

Den riktiga testardagen är imorgon, men jag har ingen förhoppning att det skall kunna bli ett plus bland blodet...

En bloggerska (Sofia) sa dock att hon testat minus på sin BIM, och blödde i fem dagar och testade ändå positivt därefter.... Okej, hoppet är det sista som lämnar en...

Så vi får väl se vad morgondagens test säger...

Jag är oerhört GLAD och TACKSAM för alla tröstande ord och hälsningar. TACK!

Nu ska jag göra kväll och tänker inte "datorisera" förrän tidigast sent sent imorgon kväll. Om jag orkar. Om jag inte fallit ihop av illska, sorg och bedrövelse över ett förväntat minus...

Oj vad muntert detta inlägg blev :-)

Nåja, NI om några fattar ju vad detta handlar om. Att känna sig trasig. Inte kunna det som alla andra kan. Otillräcklig och allt det där... BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Ha en skön helg.

Kram Ninna



.

29 kommentarer:

  1. Been there, vet hur det känns. Hoppas att du ändå får en ok helg! Kram!

    SvaraRadera
  2. ja vet hur det känns..testade idag minus efter RD 18....

    SvaraRadera
  3. Jag tänker hoppas in i det sista!!!
    Åh, hoppas hoppas hoppas!
    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Jag är gravid efter mitt första ivf och började blöda igår kväll. Livrädd så klart. Idag på ultraljudet var allting bra och hormon nivåerna var utmärkta, så ibland går det ändå. Hoppas att det hjälper lite.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. hej tjejen
    hur har det gått idag? hur mår du?, tänker på dig
    kram

    SvaraRadera
  6. Skickar över en stor varm kram till dig/er! Hoppas det är samma för dig såsom för Sofia!

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Hur har det gått för er?
    Har tänkte mycket på er och hållt tummarna, hoppas verkligen att det har hjälpt :)

    Många varma kramar

    SvaraRadera
  8. *kramar om dig*

    Antar att testet inte visade nåt plus o det är orsaken till att du inte har skrivit nåt på ett tag...

    Men ja hoppas att ja har fel...

    Tänker på dig..

    KRAM

    SvaraRadera
  9. vännen, hur mår du? blir orolig av att inte se dig här på några dagar..Tänker på dig! kram

    SvaraRadera
  10. Hej tjejen! Hur går det för dig!! Hoppas det är bra!
    kram Lila

    SvaraRadera
  11. Åh nu var det länge sedan du skrev ett inlägg. Hoppas innerligt att det är för att ni är så lyckliga och gravida! Kram!

    SvaraRadera
  12. Vill bara skicka en stor kram och säga att jag tänker på er! Kram

    SvaraRadera
  13. Hej, hur mår du? kramar, tänker på dig

    SvaraRadera
  14. Med tanke på hur ledsen du blir när alla dina vänner pratar om hur lätt det är att bli med barn, så kanske du ska berätta hur du och mannen din kämparmed ivf. Om du gör det så lovar jag att vännerna kommer att tänka sig för innan de pratar.

    SvaraRadera
  15. Kram på dig...

    Tittar in på din blogg varje dag för att ev få ett liten livstecken från dig...

    Tänker på dig....funderar hur du mår o vad du gör....hur det än är så ge inte upp hoppet..

    Kram

    SvaraRadera
  16. Hej vännen

    Hoppas du är ok. Blir alltid orolig när det blir tyst på bloggen även om man ska få blogga hur ofta eller sällan man vill:o)

    Tänker i alla fall på dig!

    Många kramar!!

    SvaraRadera
  17. Tänker på dig och hoppas att du börjar återfå kraft och hopp igen! Kram kram!

    SvaraRadera
  18. Vännen, var tog du vägen? Stor kram och hoppas att du snart hämtar kraft och energi att kämpa vidare!

    SvaraRadera
  19. Vill önska dig en riktigt God jul!! KRAM KRAM!

    SvaraRadera
  20. Hej Ninna!

    Saknar dina inlägg, går in här dagligen för att se om du skrivit något nytt, men förstår samtidigt att man kan behöva en paus. Vill önska dig en God Jul och Ett Riktigt Gott Nytt År! Håller alla tummar för att 2011 kommer att bli vårt år. <3 <3 <3

    Kramar H

    SvaraRadera
  21. Hur har det gått för er? *nyfiken* det var ett tag sedan sist du skrev. Skickar en Kram

    SvaraRadera
  22. Jag saknar dig med dina inlägg...
    Varma kramar

    SvaraRadera
  23. Nu saknar jag dig väldans mycket. Hoppas du är okej!

    Kramar!!!

    SvaraRadera
  24. Ville bara höra hur det är med dig vännen. Saknar dig och dina inlägg.
    Tänker på dig. Kramar

    SvaraRadera
  25. Nu har det gått alldeles för lång tid- vart blev du av gumman? ♥

    SvaraRadera
  26. Jag ville bara säga att jag tänker på dig!
    KRAM

    SvaraRadera