fredag 5 november 2010

RD 8 - Förändringar

Ruvardag 8 .....

Mår toppen, känner NOLL och tar det så lungt, men vanligt, som jag kan. Hoppas Gloria mår bra där inne såklart...

Har dock märkt (eller inbillar jag mig bara???) en del förändringar.

Hjälp mig tolka dem:

* Sover gärna middag nu (tidigare håller jag igång utan paus) SAMT däckar framför tvn på kvällen (jag som inte ens pausat länge nog att se på tv tidigare...)

* Är konstant hungrig med magen som kurrar högt (tidigare äter jag knappt alls före middagen), vaknar tom hunrig på natten...

*Helt ny färg och form på "NR2" (kan vaggisarna göra sitt???)

* Fått finnar överallt. Armar, lår, rygg (utom i ansiktet- TACK)

**********************************'

Annars mår jag bra. Nyfiken på om detta skall fungera såklart.
Men det är ju E V I G H E T E R  kvar till TD (13/11) .

Om jag inte får mens innan den 13/11, vågar jag nog inte testa före den 14/11 eller den 15/11... Vi får se...

Jepp. Knäppare än vanligt är jag ju oxo!

Önskar er alla en underbar helg med fint väder, ljusa minnen av nära och kära vi förlorat och rofyllda besök på kyrkogårdar och minneslundar!

Kram Ninna


.

8 kommentarer:

  1. Tycker det låter som mycket bra förändringar :)
    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Tycker de låter fin fint de nya ;-) *hejja hejja*

    SvaraRadera
  3. Va skönt att det är fler som inte känner så mycket, jag hoppades ju på att man skulle vara ett hormonmonster nu men nehepp...
    Fick som mensvärk inatt när jag jobbade, fick lite smått panik men än har det inte kommit något *peppar peppar*. Annars är nog mina symtom liknande dina men mina finnar är givetvis i ansiktet, passar ju utmärkt eftersom vi ska på tre kalas i helgen.
    Jag hade nog skippar gokarten förresten, skyll på nyss förkyld eller nåt :-)
    Var rädd om dig, nu hoppas vi på plus nästa vecka!!!! Många varma kramar

    SvaraRadera
  4. Låter jättebra. Precis som det ska vara! Skickar en utmärkelse också, kolla in bloggen... :)

    SvaraRadera
  5. Det här tycker jag låter bra!! Du har mina tummar!!

    SvaraRadera
  6. Låter lovande det där. Hoppas hoppas hoppas! :D Kram!

    SvaraRadera
  7. Åh vad spännande, det låter lovande :)
    Håller alla tummar och tår!

    SvaraRadera
  8. Håller med de andra..att detta låter ju jätterbra...håller tummar o tår hårt som attans....

    O ja längtar oxå tills ni ska få göra testet...så spännande...

    Önskar er oxå en underbar helg med människorna runt omkring er o de som lever vidare via era hjärtan o minnen...

    Tycker detta är en fin helg...det är så vackert o gå på kyrkogårdarna nu när alla ljusen lyser så fint...men man blir även påmind om att man har förlorat nån man älskar..

    Kram o du finns i mina tankar

    SvaraRadera