onsdag 27 maj 2009

Börjar bacillerna ge upp?

Vore väl inte en dag för tidigt isåfall... För vi har ju umgåtts stadigt i drygt två veckor nu - luftrörs- & bihåleinflamationen och jag. Haft många "mysiga" stunder ihop hängandes över papperskorgen, spyendes. Snorandes, snytandes, hostandes...

Hostan avtar med babysteps... Sålänge jag inte andas, talar eller rör mig så är det ok. Annars hostar jag så jag spyr. Har sån träningsvärk i revbenen. Blääää.

Har iallafall inte hostat inatt. För första gången på två veckor har jag inte vaknat, eller väckt maken, av mina hostattacker. Skönt. För då går det väl åt rätt håll, hoppas jag. :-)

Känner mig helt enkelt LIIIITE piggare, så ikväll kanske man orkar med en stunds mysig workout - ja inte gympaträning alltså ;-)


Kram Ninna


.

1 kommentar:

  1. Usch det låter inte roligt att vara sjuk i två veckor. Hoppas att du mår bättre snart!
    Önskar er lycka till i eran bebisverkstad :-)

    Kram

    SvaraRadera