tisdag 26 maj 2009

Har ÄL glömt bort mig?

Jag börjar tro det nu... Doktor Olle sa att ÄL var på gång, beräknat till igår... Idag tisdag finns fortfarande inga tecken på stickan... Suuuuuuuck! HALLÅ DÄRINNE: VAD HÄNDER???

Min envisa basilusk håller i sig och jag hostar & snorar så vansinnigt mycket. Har världens träningsvärk i ryggens sidor och i revbenen... Snuvan har avtagit en smula och jag behöver bara ta nässpray två ggr per dag för att få luft... Nog om det, jag överlevr och det blir snart bättre :-) "tänk positivt, tänk positivt"

TUSEN TUSEN TACK för alla värmande hälsningar och kommentarer de senaste dagarna!!! SÅ värmande att öppna bloggen och hitta dessa fina ord från ER tjejer, medsystrar och "cyberväninnor"! Kan man säga så: "cyberväninnor"? För ingen av er känner jag IRL ( hittills iallfall, man vet ju aldrig ;-)...)

Ert stöd betyder mycket och de flesta av er vet ju vad vi genomgår både med IVF och familjerelationer...

T A C K !!!

Kramar Ninna

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar