torsdag 14 maj 2009

Mina närmsta Väninnor som väntar bäbisar 2009

Här är listan på mina närmsta Väninnor som väntar barn 2009. Dessa tjejer umgås jag med varje vecka...


Först ut är "Linda" som redan fått sin dotter i mars 2009. Hon har tidigare en son som är 4 år.


Sedan blev det "Marisol" som fick en son i april 2009. Hon har tidigare en son som är 3 år.


Sedan väntar "Malin" i juli få nr 2, efter en dotter som är 3 år.


Sedan väntar "Sandra" i augusti få nr 2, efter en son som är 3 år.


Sedan väntar "Helena" nr 2, efter en dotter på 3 år.


Sedan väntar "Caroline" nr 2, efter en son som är 1 år.


Så ser listan ut på mina närmsta tjejkompisar ... Många gravidmagar att dagligen "uthärda". Skulle kanske vara lättare om jag fick dela lyckan med dem, med egen mage, istället för att stå vid sidan av och aldrig få delta på riktigt.


Jo, jag vet att jag är gudmor till 2 underbara tjejer, TACK Tina, men som sagt. Dom är bara våra "lånebarn"...


TIPS på hur jag ska kunna umgås med alla dessa magar utan att bli ett psyk-vrak????




.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar