måndag 11 maj 2009

Ultraljud imorgon

Ja bebisfabriken har ju ingen större framgång hos oss... ännu....

Är SÅÅÅ glad för de fina och värmande hälsningar och ord ni lämnar till mig/oss här på bloggen. Blir alldeles tårögd när jag läser dem!

Imorgon har jag tid för Ultraljud. Önskar det vore en roligare och gladare anledning bara... Ska kolla upp mina magbesvär, om det är gallstenar.

Bra att veta såklart och då kan de åtgärda felet.

Men jag önskar såklart att det vore dax för ett Ultaljud av en annan anledning!!! Ni vet vad!

Men men en sak i taget. Nu ska gallstenen utredas och sedan ringer jag bebis-fabrik-doktorn!

KRAM Ninna


.

1 kommentar:

  1. Hej Ninna

    Skönt att höra att du är på gång igen och att två av tre av mina inlägg hittat rätt;o).

    Tunikan är från Vero Moda, deras mammakläder Mamalicious. Ska lägga upp länk på min blogg så man kan hitta närmaste återförsäljare.

    Hoppas det går bra idag med allt.

    KRAM!

    SvaraRadera