fredag 22 maj 2009

Fortfarande sängläge...

Envisa bacilusker jag fick tydligen!!!

Är fortfarande helt groggy av allt hostande, snorande och ... Skall bespara er detaljerna idag :-)

MEN känner mig lite piggare, så jag orkar blogga en stund :-)

Hade återbesök hos Doktor Olle i onsdags. Uppföljning på Pergotime-kur nr 2. VUL och blodprovsremiss. Skall börja testa med LH-stickor imorgon lördag. Han gissade på ÄL på måndag...

DÅ hoppas jag verkligen jag piggat på mig och slipper denna gräsliga hosta!!!

TACK ELLEN för värmande ord :-)
och JA, det är fantastiskt skönt att han valde OSS inte HENNE :-) (Du vet vem jag menar...)

Jag skall läsa en stund nu, fick en resetidning av kära maken igår. Vill han ut och resa tro???


KRAAAM på er!


Ninna


.

4 kommentarer:

  1. Det var så lite så....

    Det är bara roligt att man kan vara till hjälp..för värmande ord är aldrig fel o speciellt inte när man verkligen behöver dem...

    O eftersom vi har båda kämpat så vet vi på ett ungefär vad den andre går igenom o på så vis så känns det lättare o skönt att veta att det finns flera med samma problem..

    O att vi kan finnas där för varandra fast att vi egentligen inte känner varandra men det är kanske är därför man vågar vara mer öppen...

    Hoppas att du kryar på er o att ni får en mysig helg o kommande vecka...

    Kram till er båda

    SvaraRadera
  2. Hej Ninna

    Tack för fin kommentar hos mig!

    Va härligt att höra att du känner dig piggare, har varit inne på din blogg varje dag och kollat läget:o)

    Spännande, hoppas ett präktigt och fint ägg känner för att bli befruktat snart:o)

    Krya på dig!

    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Hoppas du mår bättre snart. Tack för uppmuntrande tillrop borta hos mig också, jag hoppas att det blir positiva besked för oss båda inom en snar framtid! :)

    SvaraRadera
  4. Hoppas du kryat på dig vid det här laget!
    Kram m.

    SvaraRadera