fredag 1 maj 2009

Tjejerna håller oss igång :-)

OJ så lite tid jag fick "över" helt plötsligt, då våra gosiga tjejer kommit hit denna vecka!

Dagarna fylls av matlagning, klädbyten, lekar, sagor, bus&bråk, kamma bådas rumplånga hår, och allt annat som är superviktigt i tjejernas liv :-)

I torsdags var vi på valborgsfirande med tjejerna, lyssnade på kören och såg på brasan! Jättespännande när det hettade i ansiketet :-)

Igår hade vi 1:grill lunchen hos oss med några vänner. Barnen busade runt och min väninna ojade sig. Hon väntar bäbis nr 2 om ca 3 månader och undrade hur jag grejade "våra" två tjejer...

Men hon tjatar iallafall inte på oss om bäbis verkstan... Hon pratar knappt ens om sin mage och dess innehåll, om jag inte frågar. En kool morsa :-)

MEN visst hugger det extra mycket i hjärtat när hon kommer med sin runda fina mage och myser så där som blivande mammor gör, stryker med handen över magen och bara småler :-)

Jag önskar henne alla lycka, och det vet hon!

Och jag är SÅ glad att hon ej tjatar eller överöser mig med bäbis info just nu!

Så, slutgnällt! :-)

Kram alla med & utan mage! Vår tid kommer :-)


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar