lördag 30 maj 2009

Cowboy fest

SÅ TRÖTT! Kom just hem från en lååång arbetsdag. Åkte 7 imorse, hemma nu (01) Jobbat hela fredagen, var på uppdrag i Uppsala (låång resa dit & hem).

Så ÖMMA FÖTTER NU...

Skall jobba imorgom 10-16. Lagom långt. Hade hoppats på få njuta fint väder ...men icke...

Efter jobbet imorgon väntar en 50-årsfest med Cowboy / Western tema... Hmm klädvalet inte helt färdigt ännu...

Jag har blivit ombedd att sköta all bakning till kalaset så det är färdigt. Mycket godsaker blev det. Mums :-)

Önskar er en SKÖÖÖN helg i solen :-)

Njut åt mig oxo!

kram Ninna

.

4 kommentarer:

  1. Åh himmel! Då förstår jag att du är trött!!
    / Alma

    SvaraRadera
  2. Tack för din söta kommentar hos mig:o)

    Hoppas du hade en kul cowboyfest:o) och att alla uppskattade det du bakat. Det vet jag att jag skulle ha gjort, hihi.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Visst är det så! Omgivningen förstår inte alltid vad man går igenom och att det är jobbigt. En del är nyfikna och frågar och man berättar gärna.
    Därför är det så skönt med folk i samma båt, som förstår på ett helt annat sätt.

    Hur går det för er?
    kram!

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Ville bara titta in o se hur det var med er....

    Hoppas att allt är i sin ordning...

    Bamsekramar

    SvaraRadera