fredag 8 maj 2009

Ingen mens ännu

Inte ens den molande värken jag brukar få i magen dagen innan och första mensdagen. Har inte kännt det minsta.

Men inte sjutton vågar jag tro / hoppas på ett plus på stickan denna gång :-(

Så jag låter helt enkelt bli att kolla!!! Smart va?

Lika bra att inget veta. Då slipper jag bli så besviken igen.

Så hur länge kan jag låta bli att kolla?

För det första så har jag inga provstickor hemma denna gång. Enkelt. Då kan jag ju inte prova.

För det andra så har jag redan förlikat mig med tanken att vi inte kommer att plussa "på egen hand" ...

Men ska jag inte ta och beställa hem några tester från nätet kanske? Billigt och snabbt? Näpp. Då kanske jag testar mig. Och plusset uteblir igen. Och jag blir tvärledsen. Igen. Så det är bäst att låta bli.

Kommer ingen mens nu så är det väl som senast. 9 veckor utan mens. Men ej gravid heller. Mensen var bara sen då. Typ 9 veckor sen....Och vem vet. Mensen kan ju fortfarande dyka upp vilken dag som helst. En vecka sen är ju inom ramarna, som doktorn sa.

Tack för det.


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar